February 1, 2018

Activități

A1 Managementul proiectului
A1.1 Managementul general al proiectului: planificarea, organizarea, evaluarea și controlul proiectului
A1.2 Activități indirecte de suport pentru managerul de proiect, informare și publicitate și alte activități administrative conexe
A2 Organizarea unui program de educație antreprenorială
A2.1 Organizarea unei campanii de promovare a programului de susținere a antreprenoriatului și informarea potențialilor participanți
A2.2 Derularea procesului de selecție a grupului țintă ce va participa la cursurile de antreprenoriat
A2.3 Derularea programului de formare antreprenorială
A2.4 Evaluarea și selecția planurilor de afaceri în vederea finanțării
A2.5 Organizarea stagiilor de practică pentru viitorii antreprenori
A3 Implementarea planurilor de afaceri
A3.1 Furnizarea de servicii personalizate de mentorat și consultanță persoanelor selectate în vederea demarării implementării planurilor de afaceri, în completarea cunoștințelor dobândite în etapa de formare
A3.2 Organizarea unui workshop pe tema dezvoltarea personala și leadership
A3.3 Organizarea unui workshop pe tema comunicare în afaceri, networking și personal branding
A3.4 Organizarea unui workshop pe tema management strategic și inovație pentru sustenabilitatea afacerii
A3.5 Înființarea startup-urilor
A3.6 Acordarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate
A3.7 Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate
A4 Derularea unui program de monitorizare a afacerilor finanțate, inclusiv exploatarea și sustenabilitatea ideii de afacere asumate în sensul dezvoltării acestora
A4.1 Dezvoltarea unui centru de susținere și promovare a întreprinderilor finanțate în cadrul proiectului
A4.2 Monitorizarea activității afacerilor finanțate
A4.3 Elaborarea unei propuneri de politici publice pentru dezvoltarea antreprenoriatului în Regiunea Nord-Est
A4.4 Organizarea a unui workshop pentru diseminarea, transferul și valorificarea bunelor practici dezvoltate în cadrul proiectului la nivel regional.